Obsługa szkód komunikacyjnych

Zapewniamy pełną obsługę i nadzór nad procesem likwidacji szkody, od chwili jej powstania, przez zgłoszenie szkody,
stworzenie kosztorysu, aż do samej naprawy lub uzyskania satysfakcjonującego odszkodowania.
Jako profesjonalne przedsiębiorstwo bierzemy na swoje barki całość procesów związanych z likwidacją szkód, wypłatą odszkodowania,
kontaktów z ubezpieczalnią i naprawą, tak aby nasz klient był w pełni zadowolony i usatysfakcjonowany.

Kompleksowa obsługa bezgotówkowych szkód komunikacyjnych


Miałeś stłuczkę lub poważny wypadek? Zwierzę wyleciało Ci na drogę? Ktoś uszkodził Ci samochód na parkingu?, a posiadasz odpowiednią polisę OC lub AC
Zadzwoń do nas pod numer 502-594-527 a przeprowadzimy Cię przez cały proces likwidacji twojej szkody niezależnie od jej genezy.
Załatwimy za Ciebie wszystko od chwili jej powstania, przez zgłoszenie szkody, stworzenie kosztorysu, aż do samej naprawy lub uzyskania satysfakcjonującego odszkodowania.
Wszystko bez konieczności wykonania przez Ciebie, ani jednego telefonu do ubezpieczyciela!

Co oferujemy?

- Pełna obsługa szkód z polis OC i AC
- Współpraca i obsługa szkód z dowolnej firmy ubezpieczeniowej
- Wynajem pojazdu zastępczego na czas naprawy lub na całość obsługi szkody z ubezpieczenia OC
- Zgłoszenie szkody, wykonanie oględzin na miejscu
- Stworzenie własnego kosztorysu (likwiduje możliwość zaniżenia szkody przez ubezpieczalnię)
- Naprawa pojazdu w formie bezgotówkowej przez doświadczonych mechaników, blacharzy i lakierników
- Uzyskanie dodatkowych świadczeń tj. ubytek wartości handlowej pojazdu
- Pomoc w wybraniu najlepszego rozwiązania w przypadku szkody całkowitej
- Możliwość wykonania przeglądu powypadkowego lub dokonać ustawienia zbieżności kół na stacji kontroli pojazdów
- Rozliczenie szkody z ubezpieczycielem we własnym zakresie i czasie (nie musisz martwić się że nie będziesz miał samochodu do czasu wypłaty odszkodowania)

Wszelkie czynności są wykonywane bezkosztowo w ramach polisy z której likwidowana jest szkoda.


Proces likwidacji szkód w Auto-Usługi Kmita


1. Zgłoszenie szkody do firmy ubezpieczeniowej

Po załatwieniu wszystkich niezbędnych spraw na miejscu szkody, zadzwoń pod 502-594-527 w celu przyjęcia samochodu do serwisu. Następnie koniecznym jest przekazanie nam dokumentów niezbędnych do prowadzenia sprawy, oraz podpisania pełnomocnictwa, dzięki któremu możemy reprezentować państwa przez firmą ubezpieczeniową. Kolejno zglaszamy szkodę do ubezpieczalni oraz czekamy na oględziny pojazdu. W międzyczasie jeśli szkoda jest z polisy OC, oferujemy wypożyczenie samochodu zastępczego na czas naprawy.

2. Oględziny pojazdu i kosztorys wstępny

Rzeczoznawca przeprowadza oględziny zdalnie na podstawie zdjęć pojazdu, lub przyjeżdza na umówione oględziny (w większości przypadków do naszej firmy). Następnie zazwyczaj po kilku dniach dostajemy do wglądu wstępny kosztorys naprawy pojazdu.

3. Kosztorys wykonany przez naszą firmę

Kosztorysy wykonywane przez firmy ubezpieczeniowe są większości przypadków zaniżone, dlatego wykonujemy swój własny kosztorys, w którym zawieramy wszystko co przysługuje naszemu klientowi w związku z szkodą (są to np. części oryginalne zamiast zamienników lub cieniowanie sąsiednich elementów przy lakierowaniu)

4. Zamówienie części, rozpoczęcie naprawy, wynajem samochodu zastępczego

Po zaakceptowaniu kosztorysu przez firmę ubezpieczeniową zamawiamy części oraz po ich dostarczeniu przystępujemy do naprawy pojazdu. W przypadku polisy OC zawsze przesługuje klientowi wynajem samochodu zastępczego, który zawsze możemy zaoferować.

5. Zakończenie naprawy i wydanie samochodu klientowi

Po zakończonej naprawie poinformujemy Cię, że samochód jest gotowy do odbioru. Najważnieszym jest, że podczas całego przebiegu szkody nie musisz kontaktować się z ubezpieczalnią, my wszystko za Ciebie załatwimy!

baner z peugotem

Zaufaj profesjonalistom - naprawy samochodowe z dośwaidczonym personelem
Nie czekaj na kolejne usterki, umów się już teraz

KONTAKT